Mitt ben..

Ja mitt ben blir knappast bättre..
Kolla hur de ser ut nu...
Från art ha varit 10x30cm i ljumsken till detta....
(null)


Det varierar väldigt i färg, nu är de ganska ljust.
Men oftast ilsket rött eller nästan blått...
Så sjukt.
O där ser ni mina snugga blåmärken överallt också 🙄🤘🏼

Klockan är 2.08, har en såndär jobbig natt igen...
Ont i kroppen, huvudvärk o mår illa.
Vill bara sova, men blir värre tryck i skallen när jag ligger ner...
Hatar dessa nätter.

Hör hur räven skriker utanför..
Har ni hört en räv någongång?
Låter så otäckt!!!
O den jäveln har tagit mina höns igen 😭
En av tupparna överlevde.
Så nu blir den stackarn inlåst ett tag...
På söndag kommer några damer till honom så han inte ska behöva vara ensam.
Min älskade Ture ❤️
Han hade krupit in hos grisarna o gömt sig...
Så Stella o Rocky beskydda honom.
Men han kom fram när jag ropa, med gullegrisarna. ❤️

I helgen ska de bli fint väder, åh va jag längtar efter sommaren.
Slippa alla dessa ytterkläder 😫
Testa o klä en 2-åring med en hand, så förstår ni vad jag menar ;)
Brukar va drygt med två händer.
Tur alla andra klarar de själva.

(null)

(null)

(null)

De tre stora är inte så lätt att få kort på längre...
Mina älskade barn! ❤️
För er o eran pappa kämpar jag! 
Jag ger aldrig upp!!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Hoppas verkligen att du får en diagnos och rätt hjälp snart! ❤

Jag har läst om en speciell borrelia som ofta diagnosticeras i Tyskland, då vi inte använder rätt tester i Sverige och Danmark. Du kanske redan har fått en miljon jobbiga tips, men vill ändå tipsa för säkerhets skull.

"Danska Katrine Holm fick diagnosen Borrelia, i Tyskland. Innan dess hade danska läkare testat henne negativt 7 gånger, med samma Borreliatest som dagligen används i Sverige."

Svar: Jätte många tips har jag fått, men följer upp alla.
Är så ofantligt trött på detta.
Ska prata med min läkare om detta, tack ❤️
mammabohman.blogg.se

2 Anonym:

skriven

Jag har också läst om en sjukdom som kommer med fästingar. Jag tror att det finns 42 olika "smittor" som dom bär på och om jag minns rätt så tar vi bara prover för 3 utav dom här i Sverige. Jag läste precis om en tjej från USA som fick någon utav dessa och kom och tänka på dig. Kanske du kan ha fått samma? ska se om jag hittar artikeln och så kan jag länka den till dig. Hoppas du blir bättre snart!

Svar: Tack, jätte gärna!
mammabohman.blogg.se

3 Anonym:

skriven

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10155227527856470&id=223387616469

Svar: Tack!
mammabohman.blogg.se

Kommentera här: