När barnen inte håller med

Vilket väder vi haft i helgen, o det verkar som om de håller i sig!
Jag är väldigt ljusskygg iomed huvudvärken, men kan inte va utan solen....
Värken har jag juh ändå.
Visst, värken när jag lägger mig på kvällen är inte rolig....men de får de vara värt.
Jag vill inte bli liggandes!!!
Även om kroppen skriker om de så kämpar jag med all min kraft emot....
Min kropp arbetar emot mig, jag arbetar emot den.

(null)

Nu ligger jag kraschad i sängen, o är ärligt tveksam om jag kommer komma upp..
Tackolov sover barnen.

I lördags va jag o kolla på fotboll, första gången på flera flera månader, men hade fina vänner som backup. ❤️


(null)

Elsa jobba hårt,
Hon va både linjedomare och försedde publiken med blommor 😍😍😍
Så jäkla söt.

Hem o gjorde oxrulader med hasselbackspotatis och kantarellsås med min underbara man ❤️
Alltså de är juh så snuskigt gott!

(null)

Idag gjorde jag en kycklinglasagne, den va sååå god.
Dock höll inte barnen med mig 🙄
Fel pasta, o då går de inte att äta........suck.
Känner ni igen er?

(null)

Men JAG tyckte iallafall den va super smarrig 😎

Satt på baksidan (som brukar vara min dagliga syssla) o blängde på vårat gamla körsbärsträd som dött...
Som bara stod där o va ful, så ful!!
Så jag gick upp till vår sommargrannen o fråga om han ville leka lite med motorsågen 😎😜 o vilken Karl vill inte de?!
Tog inte många minuter förrän trädet var nere!
Tack så mycket, nu behöver jag inte störa mig på de längre.
Dessutom så har skott ramlat ner så de har växt upp nytt körsbärsträd precis brevid, som blommar 😍 inte stort, o har inte sett de för de fula trädet.
Men nuuuu....😍🙌🏼
Så nöjd, tack för hjälpen!!

Nä ta o Casta någon film kanske, för här blir jag juh kvar...
Hade tänkt ta disken innan jag la mig, men den finns juh kvar i morgon också tyvärr...

Hoppas ni haft en fantastisk helg!
☀️Kram

Kommentera här: