♥ So loooong suckers... ;-) ♥

Nu är det färdig packat...
Och altandäcket är färdigt, takstolarna är uppe.
Nuär det bara staketet runt om som skall upp...
och det får vi virket till nästa vecka.
Så uinderbart, o det blir sååååå bra!!!!

Ale och barnen åker redan ikväll...GAAH!!
Shit va jag kommer sakna dom, ska jag sitta här alldeles själv ikväll??
OCH UTAN INTERNET!???
OMG, jag kommer nog att avlida...
Ska lägga mig o kolla på en film ikväll, kanske ta mig en drink.
Äta något gott...
(typ toast, vem orkar laga mat till sig själv när man inte är van vid de)
Sen ska jag SOOOVA!!
Sen upp tidigt i morgon!

Och i morgon bär det av till min älskade vän, ska bli så galet kuuuul!!
Är så tokladdad så ni anar inte ;-)
Längtar som ett litet barn!

Så nu hör ni ine mer av mig förrän i morgon när jag har internet igen.
klarar ni det? :-P
Klart ni gör, ut i solen, bada och ta er en god drink.
Grilla och bara njut av detta underbara väder...
Så ses vi i morgon igen!

Jag bjuder på några bilder på mina underbaringar som leker tittut ;-)








Love you all!
So long suckers...♥








Kommentarer:

1 Josefin:

skriven

Megafin blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

Kommentera här: