MYRHELVETEN!

Ledig dag idag.
DVS: bus och lek med barnen UTE, fint väder idag.
TJOHOO...
Det var juh ett tag sen så att säga.
Hoppas det håller i sig, men jag tvivlar. :(

Ska ut och puss alite på min hund nu, barnen har somnat och jag ligger utslagen i soffan.

Hälsade på farmor en stund också hela familjen...
Hugo satte sig i ett myrbo i farmors sandlåda, jag fick panik.
(HATAR MYROR)
Och usch va ungen skrek, slet av alla kläder och blöjan och borstade bort alla myror...
De hade bitit min stackars lille pojke...
MAMMA STAMPA PÅ MYROR!!
Dumma dumma myra som gjorde Hugo illa...

Men alla som känner Hugo,
han ruskar av sig lite, springer vidare och skrattar och är lika skitglad som alltid...
En annan hade juh gnällt och kliat på betten minst 1 vecka... :P

Nä, slepptajm, måste pussa vovve först bara.
Najt najt..

Kommentera här: