En såndär dag...

Idag har de varit en sån där dag då barnen bråkat, tjivats, tjaffsat om ALLT!
Ni vet "Maaaaammaaaa....den gjorde deeee, den gjorde såååååå"
Alltså allvarligt...morrr!!!
Tur de är en ny dag i morgon!
Så glömmer vi denna o går vidare 😜

Fick iallafall lite egentid nu på kvällen.
Då Hamna jag framför symaskinen.
Blev ett varsitt set till twinsen.
Tigrar denna gång..


Nu är de tv.
Måste juh se "Hasselhof" sen...
Trodde verkligen de skulle vara sååå jävla B..
Men tvärtom, de är riktigt bra!
Lite sådär småkul!
Lagom avslut på en måndagkväll!

Ha de king!

Btw, idag åkte min fina Alex tillbaka till Turkiet.
Hon åkte nu hem!
Hon har sitt hjärta där, o jag stöttar henne genom eld o vatten!
Älskar dig gumman!
Ha så roligt o jag kommer sakna dig!
Men är du lycklig, är jag lycklig!
Avståndet betyder ingenting!
Puss
❤️

Kommentera här: