En dag på sjukan..

Dagarna bara går O går.

Man hinner inte med alltså!

Vi håller på (fortfarande) O grejar hemma.
Just nu håller vingård med hallen.
Blir riktigt bra! 😍

Tänkte visa lite av de vi är klara med...

Tavlan gjorde jag med hjälp utav hela familjen. Allas handavtryck 😍👌🏼

Va lite kul att göra, O jag fick användning utav hela min fina planka 😍😍
Bara en sida klar av hallen, resten är mer ett organiserat kaos 😂👌🏼
Men de ska bli klart idag är iallafall mitt mål.
Får se hur det går!
Men jag är ganska envis sägs de.

Ska dock till sjukan idag igen.
Håller på med en allergivaccination mot geting nu.
Om ni minns så hamnade jag på Iva i somras pga ett stick i benet av de som jäklarna.
Som tur va gick de bra denna gång.
Men fick direkt en remiss för detta.
Så tanken är nu att jag ska bli immun.
Åh va härligt!!
Men de är ingen lätt resa dit.
Jösses va sprutor man skall ta, först 11st i 22 veckor.
Sen 1 gång i månaden...ett bra tag.
Osvosv..
Mycket är de, men sååå värt det!

Nu ringde Jeppe från skolan, han har glömt sin medicin (astma)
Så måste åka med den.
Kul att vara tillbaka här! Har ni saknat mig? 😜
Puss

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Vingård i hallen? Låter spännande! 😂 Nä, antar att autocorrect var framme. Det ser jättefint ut! Kul att du är tillbaka!

Svar: Haha ooops. Men va Najs de skulle va 😍👌🏼
mammabohman.blogg.se

Kommentera här: