Semestertrippen!

Åh va mysigt vi haft!

Grym campingplats precis vid vattnet och en inhängnad lekplats intill.
Nära till Servicehus och badland!
Vi åkte med Pirre, Emma och Stoffe O deras barn.
Sååå mysigt har de varit!
O barnen har haft så kul tillsammans!

Ett litet bildspel av vår härliga resa;


Tur med vädret hade vi också!

Även om de blåste lite.
En riktigt mysig liten minisemester blev det!

Nu är jag tillbaka till jobbet igen :)
Gör inte så mycket, älskar mitt jobb!!

Jag och Wilma har startat ett nytt projekt :)
"Kaninrummet" skall få bli ett mysrum.

Förebild;

Nu får Wilma gå all in i målning medans jag är på jobbet!

Sen ska jag fixa de sista när jag kommer hem! Kommer bli såå mysigt! ❤️

Sen ska vi bygga ankdamm. :)
Mycket projekt blir det! :)
Hihi, de är juh så roligt att hålla på!
Har ni några projekt i sommar?

Kommentera här: