Jag orkar inte mer..

Jag orkar inte mer...
"Det vänder nu" "Du måste tänka positivt"
Jag vet att ni vill väl, men just dessa meningar...
Snälla hoppa över dom just nu.
Jag kan knappt röra mig, jag mår illa hela tiden o jag kan inte äta någonting.
Igår kväll låg jag bara o grät i sängen, VARFÖR?! Varför ska jag behöva ha det såhär?
Jag går igång på alla cylindrar direkt, för jag orkar inte mer...
Så jag ber om ursäkt om jag är vrång o tvär just nu....vill inte göra någon ledsen.
Men just nu är jag svag...så jävla svag.
Jag HATAR att visa mig svag, men jag orkar inte längre vara stark...
Har aldrig någonsin haft några gallstensbesvär o så blir de såhär?
Har de något med allt annat o göra eller är de verkligen möjligt att ha såhär mycket otur?
På allt annat skit jag redan har...
Min huvudvärk är dödande just nu, o värken ska vi inte ens tala om i kroppen..
Fy fan!!!

Är iallafall skönt att vara hemma...

Nu ska jag shoppa baddräkt, då jag efter min totalt förstörda mage aldrig någonsin kommer kunna ha bikini igen...
Lutar åt denna 🙄

(null)


Ska inte gnälla mer, finns dom som har de så mycket värre, o jag bugar o bockar för er..
Vilka kämpar ni är!!!

❤️ Ta hand om varandra

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Gumman finaste Eva ..Vi har setts 2 gånger önskar fler! Men för heövete GNÄLL kramar camilla

Svar: Tack ❤️ man känner sig som värsta gnällkärringen ibland... :(
mammabohman.blogg.se

Kommentera här: