En dags-renovering!

Jepp, vi lyxa till de o körde en endags renovering idag, i vårat sovrum.
Det ni!
Vi skämde bort oss själva lite 😍🙌🏼
O så blev de sådär sjukt jävla bra!!!!

Före:
(null)

(null)

Lite mitt emellan:

(null)

(null)

Lite till.....:

(null)

(null)

(null)

(null)

O efter:

(null)

(null)

(null)

Sängen är inte bäddad o jag har glömt tagit kort på panelsidan vid färdigt resultat.
Men nu ligger jag i sängen, o orkar inte gå upp.
Vad tycker ni??& ..

Värken gör sig påmind, o huvudvärken blir värre....skit kropp.
Men måste göra någonting innan jag blir tokig.
Jag hoppas jag inte blir liggandes i morgon...
Eller ja, jag ska juh till sjukan ändå i morgon.
Kändes skönt att "få" göra nått,
Även om Ale gjorde de mesta.
Men jag gjorde de jag kunde iallafall :)
Så nu blir läkaren glad i morgon när de fått höra att jag försöker :)
Även vart på brännboll med wilmas klass idag, men jag spelade givietvis inte.
Men jag räkna poäng :)
Va ute "bland folk"...
När man har ständig värk så håller man sig undan, man vill inte vara till besvär lixom....
Men jag gjorde de!!
Men totalt slut både fysiskt o psykiskt nu...
Så de blir tidig kväll ikväll, hoppas bara jag somnar också 🙄

Hoppas ni haft en fin o produktiv dag!
Kramar

Kommentarer:

1 JUNITJEJ:

skriven

Så fint det blev!

Kommentera här: